Tuesday, August 11, 2015

Missa inte PlanketGBG på Lördag!

PlanketGBG 2015, planket, Göteborg
Nu ska jag snart åka tillbaka till Göteborg. Har ett par projekt att avsluta härnere först. Lite stressad. Sommarens sista ordinarie skånska resa ägde rum igår. För övrigt går min mesta tid åt till ett mindre byggprojekt. Därför lite dåligt med norrländska rapporter de senaste dagarna. Men de kommer. Håll ut!

På Lördag allra senast kommer jag att vara i Götet. Då är det nämligen årets upplaga av PlanketGBG. Jag visar bilder, precis som jag gjort på alla tidigare Göteborgsplank utom ett. Årets tema? Min Norrländska resa, naturligtvis. Väl utvalda bilder från de flesta delar av Norrland som jag besökte. Ett par av bilderna har du som följer den här bloggen redan sett, de andra kommer att dyka upp under de närmaste veckorna. Om du inte kan ge dig till tåls, utan absolut vill se de bästa bilderna från min Norrländska resa på en och samma gång, så är du välkommen till Nya Allén (utanför Trädgårdsföreningen) på Lördag klockan 12-18!

No comments: