Monday, May 18, 2015

Senaste sökorden...

Gör här en mycket kort paus i rapporteringen från Norrlandsresan för att meddela att jag har studerat besöksstatistiken under min bortavaro. I synnerhet sökorden. Det vill säga, vilka av livets stora frågor är det besökare söker svaren på, på min blogg?

Jo...

Cirkus And(e?)rs

Fläskfilé reklamblad

Kil Järnvägsknut

Små valpar för en tusenlapp till salu

Trafikensdag


och

Vad är motsatsen till Sunny Side up?

Låt mig försöka svara på dessa frågor. Tycker du om Cirkus, rekommenderar jag den här. Vill du veta mer om Kil, i vilda Värmland, så läs här. Trafikens dag anordnas i Säffle, också i Vilda Värmland. Mina tankar kring Sunny Side down förklarar jag här. Jag har inte kvar reklambladet som inspirerade mig med fläskfilén i köket, men resultatet hittar du här. Valpen där i fönstret hittar du här. Det är dock tre år sedan nu, så tyvärr tror jag inte den längre är någon valp, och vi kan dessutom förmoda att den numera är såld...

No comments: