Sunday, June 2, 2013

Äntligen!

...är min hemsida uppe igen. Nu med nya fina bilder från de senaste åren. De flesta kanske du har sett här på bloggen, men inte alla. Fler bilder kommer att dyka upp under sommaren, och förhoppningsvis med jämna mellanrum därefter också. Det finns även en ny undersida, med titeln "ORD", som bland annat innehåller länkar till några av de mest uppskattade inläggen från den här bloggen. Läs och minns! Även där kommer jag att fylla på med mer så småningom.

För övrigt är jag nyligen hemkommen från utflykter med båda fotoklubbarna, först en kort resa med den ena, och sedan en längre (som för mig blev ännu längre än planerat, åtminstone i mil). Om du undrar hur jag hann med att vara bortrest samtidigt som jag bloggade, så måste jag erkänna att jag fuskade lite. Jag lämnade bloggen på autopilot medan jag var borta, laddad med blogginlägg som jag lagt in i förväg. Det är därför svaren på de fina kommentarerna dröjde. De var för kluriga för autopiloten. Och tur var väl det...

Nu är det slut på fusket och dags att börja blogga på riktigt igen. Du kan se fram emot rapporter från resorna under de närmaste veckorna fram till att jag påbörjar årets skånska resa. Och så ska jag naturligtvis berätta mer om den västsvenska resa jag gjorde dessförinnan. Mycket godsaker att bjuda på med andra ord, bara lite brist på tid. Som vanligt...

No comments: