Sunday, December 16, 2012

PS...

...Jag mailade naturligtvis till filmfestivalen och frågade dem var uppladdningsknappen hade tagit vägen. Jag har inte fått något svar ännu, och deadline för uppladdning gick ut igår. Eller rättare sagt, "Submission ends Saturday December 15". Det tolkade jag som att Lördag 15 december var sista chansen att ladda upp filmen. Torsdag och Fredag har jag haft fullt upp med annat, dukning bland annat, men jag tänkte att jag skulle göra ett sista försök igår Lördag. Kanske någon hade hittat uppladdningsknappen och satt tillbaka den. Men nu kunde man inte ens komma in på anmälningssidan. Länken fanns på menyn, men den ledde bara tillbaka till startsidan. Jag tolkar det som att den 15:e nog inte var sista dagen, utan att den 15:e var för sent för uppladdning. Man stängde deadline i början av den angivna dagen istället för slutet. Ja, så kan man ju också göra...

No comments: