Tuesday, February 22, 2011

Nattlig telefonterror...

Efter ett antal dödstysta samtal under gårdagskvällen, blev jag väckt i natt av ett till. Ungefär klockan ett på natten. Lika tyst som vanligt. Att jag inte blivit väckt förut kan bero på att jag vanligtvis drar ut sladden till datorn (och IP-telefonidosan) när jag går och lägger mig. Denna gång hade jag glömt det...

Då jag även börjat få tutande signaler i mina telefonsamtal den senaste tiden, allt oftare (tut tut...paus...tut tut...paus och så vidare), så växte en tanke i mig. Kanske dessa båda problem sitter i telefonen. Igår mailade jag därför supporten och jag fick svar idag. De har uppdaterat något i dosan nu, och hoppas att det hjälper. I annat fall får jag höra av mig igen. Vi får väl se. Det var trevligt med snabbt svar i alla fall, och att de gjort något. Teledosabolaget brukar ha en bra support. Till skillnad från kabel-TV-bolaget...

No comments: