Thursday, February 22, 2007

Snöoväder

Nu är det vitt utanför fönstret. Snökaos på hela västkusten idag precis som igår. Igår hade jag lite tur, och lyckades komma med sista spårvagnen som gick från Kortedala. Min närmaste kursgranne som kom ut några minuter efter mig blev en timme försenad. Idag ska jag inte längre än till affären på andra sidan gatan för att köpa lite mjölk. I övrigt blir det att stanna hemma och plugga inför tentan.

Och förresten, jag har varit i kontakt med kabeltevebolaget igen. Standardsvar:

Hej och tack för ditt e-postmeddelande!
Felet är utlämnat på tekniker och felavhjälpning pågår.
Med vänlig hälsning
*** *** AB Kundservice

Jag såg bilder från Skåne igår på nyheterna, men jag kunde inte se snöstormen de pratade om, för så ser ju min TV alltid ut nuförtiden...

No comments: