Thursday, May 9, 2013

Lägesrapport 20130509

Fullt upp som vanligt. Arbetet med årets musikal-DVD börjar närma sig sitt slut. Det har varit strul med Tradera och Posten. Strul med en Carbonara också. Framtidens bredband är äntligen på väg. Men mer om det vid något annat tillfälle. Årets första västsvenska resa har pågått ett tag. Bilder från denna kommer att läggas ut inom kort.

Två fotoklubbsutflykter väntar också inom en snar framtid. För den första, nu i helgen, har jag lyckats med att bli något slags reseledare. Det är första gången för mig, och beror på att jag är den som är mest bevandrad inom det geografiska område där resan kommer att ske. Därmed inte sagt att det är mina trakter, men inte så långt därifrån. Ungefär en vecka senare är det dags för nästa fotoklubbsresa. Till en plats (eller platser?) där jag aldrig varit förut. Det är väl egentligen de bästa resorna? Jag tycker i alla fall det, det är därför den senaste tidens västsvenska resor mest har gått till platser där jag inte har varit förut. Säkert inte du heller. Du har förmodligen inte ens hört talas om dem. Det är helt normalt och inget att skämmas för...

No comments: