Tuesday, July 31, 2012

Tackar för gratulationerna!

...på min stora dag. "The big three" som en av gratulanterna uttryckte det. Tackar så mycket. Efter som jag är modern, kom de flesta gratulationerna via facebook. Tackar så mycket. Ett par kom via mail. Tackar så mycket. Två kom via SMS, men jag hittade dem först dagen efter. Mobilbatteriet hade tagit slut. Tro inte att det beror på att batteriet är dåligt. Tvärtom. Jag har precis skaffat ett nytt, men efter att ha varit van vid att ladda mobilen varje natt, så har jag nu lyckats vänja mig av med att ladda det helt och hållet. Men tack så mycket, i vilket fall som helst. När jag kom hem från gårdagens skånska resa fanns även en avi för ett rekommenderat brev med okänd avsändare i posten. Kan det måhända också vara en gratulation? Det får jag veta när jag passerar postombudet nästa gång. Spännande är det i alla fall...

No comments: