Sunday, June 5, 2011

Kombinerat Mode- OCH Matinlägg! (Det du!)

Jag vet att mitt nyårslöfte har varit att skriva mer om mode och matlagning. Det är ju sånt som drar läsare. Och jag har skrivit en hel del. Se min kategorilista för mer mode och matlagning. Men på sistone har det blivit dåligt med nya inlägg i dessa kategorier. Lite modebilder. Några gubbar i keps och inte minst det senaste studentmodet. Men matlagningen har varit närmast obefintlig. Detta eftersom jag har varit ute och åkt så mycket. Då blir det inte tid till så mycket matexperiment. Men eftersom jag vet att min mycket uppskattade läsekrets längtar efter mer av både mat- och mode, och jag inte vill att den ska känna sig bortglömd, så smiter jag emellan med denna bild. Därmed blir detta ett kombinerat mat- och modeinlägg:

gorgonzola, dolce, banana, banan, efterätt, foto anders n
Detta är inget mindre än en:

Gorgonzola Dolce Banana!

Borde passa utmärkt som mellanmål...

2 comments:

Anonymous said...

Mycket fyndigt, det här gör att du ändå står ut i mängden av mat/modebloggare. Du har hittat din nisch som står sig, oavsett trender. Det är bara att gratulera till ytterligare ett fenomenalt inlägg. Tack!

T'syf ~pl said...

Tack själv!